koronki

nasze poszukiwania idealnej korony trwały bardzo długo. z plastikowymi zawsze się coś działo, coś się odłamało, odpadło, w efekcie lądowały w śmietniku. bardzo nam się spodobała ta produkcji moi mili, no i pióropusz, w którym się zakochałam..chyba bardziej dla siebie go nabyłam.. zestaw tkanin, kolorów, dodatków jak guziczki,koronka totalnie mój.

a poniżej korony, które mi się spodobały ,znalezione w internecie

ja niestety dwie lewe ręce do robótek ręcznych mam ,nad czym ubolewam bardzo. ale ten stan rzeczy chce zmienić już wkrótce. a znam taką jedną Panią co to takie cudo koronę na szydełku w jeden wieczór by zrobiła..

One comment

  1. piękne zdjęcia, Maja gdy palce na swych oczach wyłamuje – przesłodycz…i Nin istotka nie z tej ziemi :). A i Julkowi nic nie brakuje, którego akurat tu nie widac, ale profesorsko- lekarskim spojrzeniem spod plastiku spoziera.
    …Pewna pani na koronę rzuciwszy swym nieco nocnym oczkiem zmęczonym oto rzecze: toż to nie szydełkiem, jeno na drutach wydziergane :), ale… chętnie Cie nauczy owa pani w paciągu wracając kiedyś z kądś. . .


Skomentuj

